22. syyskuuta 2015

Kisapaikka Helsinki Showdownissa

Täälläpäin flunssaa koitti kovasti pukata päälle viikonloppuna. Nyt ei kuitenkaan olis hirveän hyvä aika kipeillä.. tai milloinka muulloin olisikaan?

Oon kuitenkin ottanut kaikki maholliset keinot käyttöön mm. ostanut kaikki maholliset vitamiinit (ja tästä lähtien syön niitä ympäri vuoden), syönyt PALJON valkosipulia ja juonut teetä. 
Oon lisäks koittanut ajatella, että mähän EN nyt tule kipeäksi, henkisellä voimalla kuulema kova voima tervehtymisessä! 

Tänään onneksi jo ihan hyvä olo ja kävin treenailemassa rauhakseen vähän dippejä, leukoja, handstandpushuppeja sekä käsilläkävelyä Takomolla. Otin ihan rauhassa, ilman että koneisto rasittuu. Ehkä mä jo huomenna tai ylihuomenna oon takas täydessä iskussa. :)

Untitled

Vähän yli viikko sitten tein viimeisen Helsinki Showdownin- karsinnan, mutta en niistä sen enempää kirjoitellut. Olin karsinnoissa lopulta 36. eli jäin 50 parhaan naisen joukkoon, joka tarkoittaa siis sitä että pääsin kisaamaan.
Siinä oli hiukan itsellä ajateltavaa että otanko kisapaikan vastaan ja lähdenkö kisaamaan. Karsijoita oli suht vähän, mutta kärjen taso on kova. Miten mä siellä pärjäisin, ja entä kun vastaan tulee jotain mitä en osaa? 
Muiden tsemppien voimalla päätin kuitenkin että lähden kokemuksen vuoksi kokeilemaan. 

Eli 10.10 Helsingin Jäähallilla aika iso haaste edessä. Koitan selviytyä kunnialla läpi lajeista ja olla hermostumatta jos en jotain osaa. Yritän nauttia kisafiiliksestä ja ensimmäisistä Crossfit- kisoista!
Untitled
Toivotaan ettei pientä pyllähtämistä suurempia epäonnistumisia tulisi :P
Kisan lajeista ei ole vielä tietoa, ne julkaistaa luultavimmin vasta kisapäivänä tai ehkä ensimmäinen laji jo aiemmin? Siellä voi tulla vastaan mitä vaan, se tässä lajissa jännittävintä onkin. Itse toivon tietysti jotain kestävyyttä vaativaa lajia, juoksua yms. Mutta katsotaan ja otetaan vastaan mitä eteen tulee! Jännittää tietenkin, mutta en oikeen vielä edes ole älynnyt minne olen menossa. :D 


Koitan nyt kovasti treeneissä keskittyä heikkouksiin ja kunhan tästä täysin tervehdyn, antaa 110% loppu viimeistelyihin. Levolla, ruoalla, sekä asenteella on myös paljon merkitystä myös tässä vaiheessa, niinkuin treenaamisessa aina.

Tsemppiä teille treeneihin! Mä koitan vähän kirjoitella myöhemmin omasta valmistautumisesta kisoihin ja muutenkin fiiliksistä.

-Annina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti