18. heinäkuuta 2015

Kesäkuulumisia

Blogissa on ollut melko hiljaista koko kesän, niinkuin myös keväänkin. Mulla on ollut vähän motivaation puutetta kirjoittelun suhteen, ja oon yrittänyt vain keskittyä rauhassa treenaamiseen. Sen lisäks ollut aivan turhia paineita tekstien sisällön suhteen ja pää vaan lyönyt tyhjää kun yrittänyt kirjottaa jotain asiaa.. :D
Aion silti jatkaa blogia rennon huolettomasti, enempi ja vähempi asiasisällöllä, treenien tuomaa iloa tai turhatumista jakaen.  Mä tykkään kirjottamisesta ja motivaation jakamisesta muille, blogi toimii myös tietyllä tapaa päiväkirjana itselle ja on hauska lukea kirjotuksia taaksepäin samalla miettien miten paljon on kehittynyt treeneissä tai miten paljon oma ajatusmaailma on mennyt eteenpäin. 

Untitled
.
Miten treenit kulkenut kesällä?

Treenimotivaatiota on löytynyt koko kesälle. Juokseminen on ehkä jäänyt vähän vähemmälle (n.1-2 lenkkiä viikkoon), mutta nyt tuntuu että oon vihdoin saanut vähintään yhden säännöllisen uintikerran viikkoon!
Meillä alkoi myös huikean hyvin suunniteltu ohjelma treeneissä, jossa keskitytään heikkouksiin oikein kunnolla. Tuntuu siis että heikkoudet kuten toes2barit, käsilläseisontapunnerrukset ja pistoolikyykyt on vihdoin lähteneet kehittymään.
Kyykyt on tuntunut myös pitkään epävarmoilta, mutta niissäkin painot nousee tasasesti treenikaverien tsemppejä ja painostusta kiittäen! Ens viikolla otetaan 5 toiston, 3 toiston ja 1 toiston maksimit. Jännittä jo valmiiksi! :D


Löydettiin treenipaikka Kumpulan maauimalasta. Tuolla sais huikeen uinti/crossfit treenin aikasesks!

Untitled

Ollaan tehty muutama viikko joka keskiviikkona treenien vikana puristuksena:
 10min Emom (joka alkavalla minuutilla) 10 askelkyykkyä
Tällä viikolla mulla oli painoa 45kg ja voin sanoa että oli pientä henkistä taistoa painaa viimiset toistot. Onneks treeniporukasta saa huikeen paljon energiaa ja jaksaa vetää treenit loppuun asti!

Untitled

Viettelen viimisiä lomapäiviä ennen koulun alkua siskon luona. Vedän sille treenejä ja sisko puolestaan vastapalveluksena kokkaa mulle. :D   

Toivottavasti siellä on vielä lukijoita kuulolla, vaikka kevään ja kesän aikana oon saanut vaan muutaman hassun jutun kirjotettua. 

Uudella innolla uus aktivisempi yritys siis kehiin! :)

-Annina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti