22. toukokuuta 2015

Hyvä Näin

Tänään oli täydellinen päivä. Tänään kaikki oli hyvin. Tänään oli #hyvänäin.

Ai miksikö? Heräsin rennosti auringonpaisteeseen ja hetken päästä muistin että tänään on iso päivä mun kolmelle ihanalle, upealle ja lahjakkaalle ystävälle. He julkasivat tänään debyyttisinkkunsa- Hyvä Näin.

Untitled

Päivä oli myös mulle iso, koska mä täydestä sydämestä rakastan heidän musiikkia ja tätä biisiä, joka todella on "lämmin, aito ja kesänen." <3

Päivä jatkui aamusta: kuuntelin biisiä kerta toisensa jälkeen ja missä ikinä kävelinkään, mua hymyilytti, aurinko paistoi ja mun teki mieli halata vastaantulijoita.

Tätä fiilistä ei voi ymmärtää kuin kuuntelemalla kappaleen ja jos ette vielä sitä ole kuulleet se on nyt kuunneltavissa.. kaikkialla!


<3 : Annina

3 kommenttia:

  1. Siis ei vitsi voin nii samaistua sun fiiliksee! Laitoin ton biisin soimaa ja kävelin kaupungil ja tuli nii onnellinen olo et en voinu muuta ku kävellä iha hullu virne mun naamalla ja näytin varmaan hullulta mut ei sil ollu mitään väliä ku olo oli niin onnellinen! Oot niiin suuri motivaatio mulle ja oot tosi upee! Sit ku oon 18 vuotias, haluun näyttää yhtä hyvältä ku sä! Tosi hyvää kesän alkua sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha just niin mustakin tuntu: hullun onnelliselta! Kiva ku pystyit samaistuu fiilikseen :D Kiitos, tosi kiva kuulla! Ihanaa kesää sulle myös :)

      Poista