10. tammikuuta 2015

Jalkatreenivideo

Jos lauantai illan suunnitelmat on vielä auki, suosittelen ottamaan suunnaksi lähimmän treenipaikan ja käydä vetäsemässä hikinen jalkatreeni mun ohjeistuksella. ;)
Tikiksen kanssa kuvattu treenivideo oli siis tän päivän haasteena PAREMMAS TIKIS 21 PÄIVÄSSÄ- haasteessa. Jos ette oo vielä mukana haasteessa, suosittelen alottamaan vaikka tänään! Lisää hyviä videoita varmasti luvassa, ja hyviä videoita myös jo julkaistu Tikiksen youtube-kanavalla. :)

Tässä kuitenkin mun jalkatreeni! Tämä ei ole siis suinkaan voimatreeni, vaan ennemminkin kiinteyttävä pumppi. Näillä liikkeillä oikein vedettynä saatte varmasti teräksiset kintut!  Ja selostaakseni höpötyksiäni joista jäi uupumaan pari oleellista asiaa kirjotan tähän vielä koko ohjelman:

Lämmittely:
Burpees/ yleisliike, 20-100x ihan oman lämpeemisen mukaan!
Ilmakyykky + alhaalla pikku venytyspumppailu 20x
Askelkyykky + pakaran aktivointi 20x

1. Sarja, 3. kierrosta
Takakyykky 8-10X
+
Bulgarialainen askelkyykky 12-15x per. jalka

2. Sarja, 3. kierrosta
Suorinjaloin maastaveto 8-10x
+
Kyykkyhypyt stepperille 12-15x

3. Sarja, 3. kierrosta
Sumokyykky kahvakuulalla steppereiden päällä 8-10x
+
Nousu penkilla ja jalan ojennus 12-15x per. jalka


Ja tässä sitten videota:



-Annina

10 kommenttia:

  1. Oi ootpa sulosena tossa videossa! Kivaa kateltavaa :) Tein kyseisen treenin aamulla, hieman itse soveltaen. Oli kyllä sykkeet pilvissä taas vaihteeksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihana kuulla! :D Ja mahtavaa että otettu jo käyttöönki ;)

      Poista
  2. Jess, mahtavalta vaikuttaa toi treeni!! Vois kokeilla vaikka huomenna salilla! :) Ja oikein reipas ja energinen video, oli kiva kattoo :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiva kuulla, kiitti paljon!! :) Ja otappa käyttöön, kerro sitten tuntuko missään ;)

      Poista
  3. Ei vitsit vaikutat niin pirtsakalta tytöltä! Ja sun blogi on tosi kiva:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ihana kommentti! Kiitos paljon :)

      Poista
  4. Mitä saat siitä että mainostat salia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mitään :D Forever on tikiksen yhteistyökumppani, erittäin viihtyisä ja laadukas kuntosali kyllä. Sekä tietysti mitä parhain työpaikka! :)

      Poista
  5. Millä painoilla teet tätä treeniä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takakyykyt tekisin 40-45kg, suorinjaloin maastavedot n. 50kg, ja sumokyykyt 16kg kahvakuulalla. Videolla tosiaan näytän liikkeet kevyemmillä painoilla.
      Tässä treenissä tärkein saada tuntuma ja puhtaita loppuun asti vedettyjä liikkeitä, joten painojen kanssa ei kannata revitellä :)

      Poista