10. tammikuuta 2015

Jalkatreenivideo

Jos lauantai illan suunnitelmat on vielä auki, suosittelen ottamaan suunnaksi lähimmän treenipaikan ja käydä vetäsemässä hikinen jalkatreeni mun ohjeistuksella. ;)
Tikiksen kanssa kuvattu treenivideo oli siis tän päivän haasteena PAREMMAS TIKIS 21 PÄIVÄSSÄ- haasteessa. Jos ette oo vielä mukana haasteessa, suosittelen alottamaan vaikka tänään! Lisää hyviä videoita varmasti luvassa, ja hyviä videoita myös jo julkaistu Tikiksen youtube-kanavalla. :)

Tässä kuitenkin mun jalkatreeni! Tämä ei ole siis suinkaan voimatreeni, vaan ennemminkin kiinteyttävä pumppi. Näillä liikkeillä oikein vedettynä saatte varmasti teräksiset kintut!  Ja selostaakseni höpötyksiäni joista jäi uupumaan pari oleellista asiaa kirjotan tähän vielä koko ohjelman:

Lämmittely:
Burpees/ yleisliike, 20-100x ihan oman lämpeemisen mukaan!
Ilmakyykky + alhaalla pikku venytyspumppailu 20x
Askelkyykky + pakaran aktivointi 20x

1. Sarja, 3. kierrosta
Takakyykky 8-10X
+
Bulgarialainen askelkyykky 12-15x per. jalka

2. Sarja, 3. kierrosta
Suorinjaloin maastaveto 8-10x
+
Kyykkyhypyt stepperille 12-15x

3. Sarja, 3. kierrosta
Sumokyykky kahvakuulalla steppereiden päällä 8-10x
+
Nousu penkilla ja jalan ojennus 12-15x per. jalka


Ja tässä sitten videota:



-Annina